FoodTech 2022 i tal
71
% af de besøgende forventer
at besøge FoodTech igen.
86
% af de besøgende vil anbefale
andre at besøge FoodTech.
33
% af de besøgende har fundet nye
samarbejdspartnere på FoodTech.
Få fodfæste i fødevareindustrien
Som startup-virksomhed kan det være vanskeligt at overskue, hvordan man kommer ind i en etableret branche.
FoodTech er stedet, hvor fødevareindustrien udveksler viden og visioner. Deltag i messen og mød dine kommende samarbejdspartnere og kunder – ansigt til ansigt.
Skab og dyrk de relationer, som din virksomhed skal hvile på i fremtiden.
Præsentér jer året rundt på FoodTech
Få en unik mulighed for at brande og positionere din virksomhed over for alt fra indkøbere til beslutningstagere fra din branche – 365 dage om året.
Med MCH365 kan du med få klik via din virksomhedsprofil publicere nyheder, artikler og cases direkte på FoodTechs hjemmeside, hvor profilen vil være synlig alle årets dage. Fortæl om dit nyeste tiltag, lancér dit nye sortiment eller del ud af fagspecifik viden, tips og tricks. Det er let og enkelt at komme i gang.
Foodtech.dk websitet har årligt 80.000 brugere, der tilsammen ser 280.000 sider
Lad din virksomhedspræsentation være én af dem
Vi står klar til at hjælpe med at finde den rigtige løsning
Som udstiller på FoodTech har du mulighed for at komme i kontakt og netværke med en bred vifte af fagfolk inden for fødevareindustrien. Fagfolk som besøger messen for at se og opleve nye produkter, få ny viden og inspiration, møde nye såvel som eksisterende leverandører og samarbejdspartnere samt foretage indkøb på og efter messen.
Hele vejen igennem processen står vi klar til at hjælpe jer med gode råd og med at finde de rigtige løsninger, der passer til jeres virksomhed. Vi hjælper også gerne med at designe jeres stand.
Hvem udstiller på FoodTech?
Mød 3 udstillere her
“FoodTech er en rigtig god måde for os at komme tæt på både nye og eksisterende kunder, snakke med dem og blive klogere på deres hverdag. Messen giver os mulighed for at præsentere vores nyeste projekter, og så følger vi også nøje med i kåringerne på IFC. Der er generelt et meget højt niveau i mejeribranchen i Danmark, og det er interessant at se, hvem der gør det særligt godt.”
- Morten Olander, Markedschef, NIRAS A/S
“FoodTech er Skandinaviens vigtigste messe for produktionsvirksomheder i fødevareindustrien. Her samles hele branchen for at opdage nye opfindelser og udveksle idéer med partnere og kunder, hvilket gør FoodTech til en vigtig platform for os. Vi glæder os rigtig meget til at tale med kunder, opleve nye trends og skabe stærke relationer.”
- Ole Balzer, Managing director, Weber Machinery Denmark
“Messen er en vigtig del af vores værktøjskasse i forhold til at opbygge og fastholde relationer. Vi arbejder en del med digital markedsføring, men det kan ikke stå alene. Den direkte dialog har stor betydning i vores langvarige samarbejde med kunderne. Det betyder også meget for både nuværende og potentielle kunder, at de fysisk kan se kvaliteten af vores produkter. Vi glæder os derfor meget til FoodTech.”
- Lars Michael Bang, Direktør